CV
Navn Gitte Theil Pedersen
Fødselsdag 27. november 1966
Adresse Rugvænget 58, 2.th.
Telefon + 45 44 68 58 80
Mobil + 45 24 84 72 44
Mail Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.
Hjemmeside Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.
Civilstand Gift, 2 egne børn + 2 bonusbørn (alle voksne)
Arbejdserfaring
2016 |
Selvstændig med egen klinik/praksis i Ballerup Individuelle samtaler til mennesker i kriser/stress samt supervision til studerende eller færdiguddannede. Formand for behandlerforeningen Nordlys Forum
|
2007 - 2016 |
HR Ansvarlig – Min A-kasse Ansvarlig for forskellige udviklingsforløb til forskellige målgrupper af ansatte i A-kassen. F.eks. har jeg tilrettelagt og sammen med en erhvervspsykolog gennemført uddannelse og udvikling af sagsbehandlere, så de får tilpasset deres kompetencer, til de behov som medlemmerne har. Jeg bliver i høj grad også brugt som sparringspartner af lederne på konkrete ledelsesproblemstillinger. Projektansvarlig på et sundhedsprojekt (1-årigt), med implementering af diverse sundhedstiltag. Rådgivningssamtaler med medlemmer om deres jobsøgning og fremtidige muligheder. Ansat 26 timer/uge Selvstændig Klinik i Ballerup med massage til kvinder, herunder gravide, nybagte mødre, kvinder ramt af stress m.v. (www.gittetheil.dk). Fungerer desuden som supervisor for nye studerende, samt deltager som undervisningsassistent på kurser på Nordlys Centret.
|
2006 |
Karriererådgiver - C3 Karriererådgivning af medlemmer, herunder jobsøgning, kompetenceafklaring, stresshåndtering, livsrådgivning m.v. |
2002 – 2006 |
Chefkonsulent – TDC Totalløsninger Installation Ansvarlig for 3 årigt leder- og organisationsudviklingsprojekt med 180 ledere. Herunder: Afdækning af behov i samarbejde med den administrerende direktør og personaledirektøren. Udarbejdelse af koncept i samarbejde med personaledirektøren. Gennemførelse af alle moduler. Har selv undervist på nogle af modulerne men også i høj grad benyttet ekstern konsulentbistand. Uddannelse/udvikling af HR-konsulenter, så de kunne deltage i processen. F.eks. uddannelse i at arbejde med reflekterende teams. Udvikling af og opstart af årlig vurdering af lederne på performance og kompetencer (lederreview), som senere er blevet indført i hele Totalløsninger. Ansvarlig (uformelt) for udviklingsgruppen, koordinering af tiltag, ressourcer, budget m.v. Hertil kommer andre opgaver som f.eks.: Diverse rekruttering. Har deltaget i rekruttering af næsten samtlige nye direktører i Installation samt opbygning af en Lean organisation. Ansvarlig for koordinering med hovedkontoret. F.eks. i forhold til definition af nye ledelseskompetencer, gennemførelse af assessment center, talentudvælgelses-processen m.v. Sparring med direktører/chefer om organisationsudvikling, karriererådgivning m.v. |
2000 – 2002 |
HR-partner og expat manager i TDC Internet Generelt var jeg ansvarlig for hele den internationale del. Dette indebar partnerrollen i forhold til den internationale direktør. Herunder sparring på hjemmeorganisationen (ca. 25 medarbejdere), samt sparring på problemstillinger på operationerne. Herudover havde jeg ansvar for alle vores udstationerede medarbejdere (20-30). Ansvaret indebar følgende:
Rekruttering til job på lokationen Forhandling af vilkårspakke Kursus i kulturel forberedelse af den medarbejder, der skulle udstationeres samt Opfølgning under udstationeringen – herunder karriererådgivning og rådgivning i forhold til håndtering af forretningen. Hjemstationering. Havde succes med alle hjemstationeringer m.u.a. en enkelt.
I forhold til operationerne ydede jeg sparring til enkelte lokale direktører, efterhånden som jeg blev et mere kendt ansigt. I forbindelse med udvælgelse til TDC’s talentpulje, foretog jeg udvælgelsen fra Tjekkiet, Polen og Litauen. Jeg deltog desuden i due dilligence (opkøbsvurderinger) på både selskab i henholdsvis Tyskland og Litauen. |
1999 – 2000 |
HR-konsulent i TDC koncernen Jeg blev oprindeligt ansat til at varetage rekrutteringer for den internationale afdeling. Herudover deltog jeg som ”føl” på lederrekrutteringer. I forlængelse heraf udviklede jeg et koncept omkring håndtering af udstationerede, baseret på erfaringer fra Novo og Danfoss, som jeg senere fik lejlighed til at implementere i TDC Internet. |
1998 – 1999 |
HR-konsulent i Christian Hansen A/S (levnedsmiddelindustrien) Udlånt til et stort IT-projekt (indførelse af SAP), hvor jeg i samarbejde med Deloitte og Touche varetog Change managementdelen i den danske implementering samt i Frankrig. |
1996-1997 |
HR-konsulent i Premiair Luftfartselskab Fungerede som højre hånd til Personaledirektøren i alle henseender (undtagen overenskomstforhandlinger). Det var således her jeg fik indsigt i alle de opgaver, der ligger inden for HR, som gjorde mig i stand til senere at vælge målrettet. |
Uddannelse
2016 |
Master Coach fra Nordlys Centret. |
2013 |
Stresscoach fra Maiken Matzau. |
2010 |
Klangmassageterapeut fra Nordlys Centret. |
2009 |
Godkendt af sundhedsstyrelse som ”Registreret Alternativ behandler”. Betyder at jeg har 300 timers anatomi, fysiologi og sygdomslære ud over min uddannelse som Nordlys terapeut. |
2004 – 2007 |
2½-årig uddannelse som Nordlys massageterapeut. |
1994-1995 |
Gennemført psykologifag på bachelorniveau på “University of Sunderland” i England |
1990-1993 |
Cand. Merc. Før liniernes tid, men har en blanding af international ledelse og HR fag. |
1987-1990 |
HA fra Handelshøjskolen i København |
1983-1986 |
Matematisk/fysisk student fra Gentofte Gymnasium |
Kurser
Personlighedstest - Opq32 certificeret
Uddannet til assessment center
Proceskonsulent- og coachinguddannelse gennem Center for Ledelse
JTI og MBTI certificeret
Publiceret arbejde
1989 ”Kompendium til Afsætningsøkonomi”. Solgt 5.000 eksemplarer
1990 ”Kompendium til Nationaløkonomi”. Solgt i 5.000 eksemplarer
2008 ”Livgivende ledelse” del af en udgivet artikelsamling omkring ”visionær ledelse”
2009 ”Gravidmassage” - http://www.denintelligentekrop.dk/articlesshow.asp?id=263&o=Artikler